mytaste.se

Vargen

Hej allihopa! Förlåt om jag inte hunnit blogga mycket. Jag har bara haft mycket annat för mig. Igår tog min mamma ut mig och sa jag måste fota på Skansen. Så vi spenderade flera timmar där. Kollade djuren, fåglarna och åt korv med bröd. Dock tycker jag det är svårt att fota när det är så stark sol ute men det är bra träning på mina skills. Jag fastnade för vargarna. Åh, dem! Jag fick i alla fall se två vargar. En av dem var fullt upp med att äta medan den andra chillade i skuggan. Sen bestämde han sig för att resa sig upp. Jag trodde först han ville också dela "bytet" men han gick förbi den andra som åt och fortsatte ned mot buskarna. Där luktade han på buskarna. Sådan naturälskare och vegetarian! Mitt hjärta smälte lite grann. En dag ska jag gosa med vargar, jag ska det!

Vad gör ni idag? Jag var hos tandläkaren och förnyade en fyllning. Jag måste nämligen vara försiktig med tuggummi och inte äta godis som klibbar sig fast. Hade garanti så det kostade inget, skönt. Nu ska jag laga lunch och sen redigera bilder och jobba med min hemsida.
Skansen vargar
13 kommentarer
Jessica Högberg

Fina bilder. Tack för ide, måste ta med mej kameran till Skansen nån dag

Erika

Vilka fina bilder :) men gud vad tunna vargarna ser ut!

MartinaOlsson

sv; tack!
Ja det gör det förstås :) Men mer eller mindre hos olika människor kanske! Och vissa saker som någon ser som en brist, ser någon annan som en tillgång. Det är väl därför vi fäster oss vid olika typer utav människor antar jag.

Amanda

Så fina bilder<3

Jinx

Fina bilder! Jag har aldrig varit på Skansen, måste nog ta mig dit någon gång :)

elin

Åh så fina bilder!<3

Anita

Fina bilder! :D

Anna

Fina bilder! :)

Bella

Fina bilder!

Lotta Lygdman

Vad fina bilder Liene. Härligt att ni gör saker tillsammans du och mamma. Du borde se filmen dansa med vargar, Kevin Kostner.
Var rädd om dig och hälsa mamma. Kram Lotta

Svar: Den filmen är bra och berörande verkligen :) tack och detsamma! ska hälsa, kram från oss
Liene Svärd

NICOLE

Så fina bilder!

Amanda CL

Fina foton!
Håller med, det är så svårt att fota om det är för ljust ute

Henrik Olsson - Föreläsning

Vargar är så vackra djur! :)