mytaste.se

Den här våren

Hej allihopa! Jag förberedde en video med vad det kommer för nyheter på min youtube-kanal denna vår. Jag hoppas att ni gillar den och att ni också vill följa min kanal. Nu har ni nånting att se fram emot.
Dem flesta videos i klippet är inspelade en eller två år sen, men ändå sånt jag aldrig visat förut.

Update: Jag har verkligen inte haft tid till att blogga dem senaste dagarna vilket jag kommer förklara i kommande inlägg. Allt är bra i alla fall, så det är inget ni behöver bekymra er om. Ha det bra till dess!
film youtube channel
20 kommentarer
Amanda Forsman

Skönt att det är bra, ha det bra du med!

Angelica

Vilken mysig video!

Linda

Ibland har man inte tid så är det;)
Svar: Såklart. Ja alltså effektivitet det gillar jag,hehe. Ja eventet är redan till helgen som kommer,kommer bli galet bra!

Bella

Så mysig video!

Petra

sv kul du tyckte det som du märker så är jag frånvarande här i bloggen. då jag inte mår så bra.

okej jag förstår

Days by Johanna

är sämst på att kolla på youtube :(

Nu ligger hundtårtan uppe så du kan kika på den :)

Tilda Barkselius

Åh vilken härlig video!

Therese

Jätte härlig video :D

Natalia

Jättefin video :D

JoJo

åh så fin video! :)

sv; jag tycker att det är ett bra citat, jag försöker tänka så. hehe ;)
helgen var helt okej. blev rätt lugnt för min del. hur var din helg? åh tråkigt att​ du har haft lite kaos i livet. jag hoppas att du ordnar upp sig för dig och du kommer på vad du vill göra och sånt <3

Natalia

Hoppas du haft en fin dag :)

annelie

ser fram emot o läsa dina inlägg fina du förstår att man kan ha fullt upp ibland :D kram

Ida

Åh vad mysig :)

Erika

Skönt att allt är bra med dig!

Days by Johanna

Tack är nöjd med tårtan, den blev mycket god med!

Henrik Olsson

Jag följer tyvärr ingen på Youtube, men jag följer dig här :)

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

svar: Självklart finns det andra sätt, mobbning fanns ju även på 60-talet men nu blir man mer lättillgänglig som offer. Dock tror jag inte att ensamhet är orsaken i alla fall.Jag har en kärleksfull familj och haft massa personen som stöttat och funnits där för mig, ändå har jag försökt ta mitt liv 9 gånger.

ullie

ja som aldrig är på youtube bara mina barn hänger där alltid
fint som alltid skulle ja tro glömde ja skriva så nu fick du två utav mej =)

miche

SVAR: Jag har CP-skada, PTSD, Hydrocephalus. MVH

Pauline Hurtig

vad kul!