mytaste.se

Fåglarna vid Lötsjön

Det blev en promenad runt Lötsjön idag. En av mina favoritställen. Jag ville göra detta för att få några bilder på fåglarna där. Den första bilden hände helt spontant. En mamma och hennes lilla son matade fåglarna när en av kanadagässen kom för nära inpå barnet och han började gråta, stackaren. Föräldrarna drog honom bort och det var då jag fick tillfället att fota den stora fågeln. Det var även den bilden jag blev mest nöjd med. Den andra är lite tråkig tycker jag men den färgglada fågeln är så snygg ju.
fotografi fåglar
20 kommentarer
Tuva Björnwall

Så fina bilder!

Julia Svensson

Sååå fina bilder!

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så mysigt och så fina bilder :)

ellenlundis

Det var fina bilder du har tagit! :)

Gabriella

Såå fina!!

Julia Persson

Va fina!

Amanda

Har en tävling på min blogg just nu, delta gärna 😃 http://nouw.com/amandasvens/tavling-lykta-29432482 😇

ullie

så fina
ibland kan man sakna när barnen va jäte små o man gick o mata fåglarna så mysigt liksom

fin söndag

J

Söta!!

Anna

Så fina bilder!! :)

Ida

Fina bilder :)

A M

Söta!
sv: Ja hon är underbar!! :D
Kram

Bella

Så fina bilder!

Svar: Tack så mycket :)
Liene Svärd

Linda

Fåglar är fina men lite läskiga med tanke på alla sjukdomar dom bär med sig,ihh.
Svar: Ja ush har en virvel så det blev inte bra med lugg, aldrig mer igen*S*
Grymt bra serie, se den om du kan!Jag gillar ju Ola skarpt asså;)

Terese%20Flinth

Hihi vilka sötisar!

sv. Hihi tack! Åh men vad mys, får kolla in det!
Kramis

ddianasliv.blogg.se

Vilka fina bilder! Mysigt med promenad runt fin sjö. :) <3

Anders

Jag tycker anden är kuligast. Mest personlig, liksom.

Carro

Fina bilder :)

annelie

fina foto

Heléna

Så fina bilder på fåglarna :D Kram <3