mytaste.se

Vårnyheter hos Esprit

Hej allihopa! Det var länge sen jag skrev om kläder på min blogg. Om jag minns rätt var det flera år sen och om det är något ni mina läsare skulle tycka är kul kan jag fortsätta med det ibland. Min stil från den tiden har inte ändrats jättemycket förutom att jag nu för tiden föredrar lite enklare modell och inte lika mycket mönster på kläder. Jag valde ut några favoriter från vårens nyheter hos esprit.se Dem har stilrena kläder och alla ser sköna ut.  Den hålmönstrade tröjan påminner mig faktiskt om ett plagg jag redan har i garderoben. Jag älskar dem ljusa tonerna just på dem här plaggen på bilderna men några finns även i andra färger som svart och rött. Det plagget jag ändå fastnade mest för var batikbyxan i bomullstrech. Dem ser så sportiga ut påminner om träningsbyxor jag sett på många tjejer när jag är på gymmet. Ni vet, det här mönstret, som finns på träningsbyxorna till exempel hos nelly.com fast dem är ljusare och är snäppet dyrare. Förutom att dem ser sportiga ut ska dem tydligen vara extra passande eftersom dem har en 5 cm bred linning. Jag hade gärna haft dem på mig både utomhus och hemma. Jag gillar att ha stretchiga byxor eller leggings på mig dem dagarna då jag inte har några fasta planer och samtidigt se snygg ut så jag tror att dessa byxor skulle passa perfekt för såna som mig.

Jackan kostar 899,99 kr, tröjan kostar 599,99 kr, cape-tröjan kostar 599,99 kr, byxorna kostar 399,99 kr

Esprit vårnyheter
23 kommentarer
NICOLE

Så härligt att kika på vårnyheter :) SV: Skönt att det blev bättre. Allt ordnar sig ju men det är skönt när det känns bra så snabbt inpå :) Ja det var jättegott faktiskt, det kommer vi lätt göra igen.

Bella

Fina plagg!

Henrik Olsson

Rosa är en väldigt fin färg! :)

Netti Starby

Jättefina plagg! <3 Kramis

JUNITJEJ

Så fina!

MartinaOlsson

Hej! Jag har just nu en tävling på min Instagram i samarbete med YR Skincare där du kan vinna superhärliga hudvårdsprodukter från dom :) Låter detta som något för dig kan du vara med och delta genom att gå in på @mmartinaolsson på Instagram och klicka upp bilden med YR-produkterna, eller klicka på länken här nedan :) Ha en superhärlig dag!
https://www.instagram.com/p/BRfl8tgFn2w/?taken-by=mmartinaolsson

Ida Lindborg ♡

Snyggt!

Carro

Fina :)

Mathilda

Snyggt! :D

Veronica Möller

Jättefina! :) Kram! ♡

Erika

Så tjusiga plagg :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fina, älskar vårkläder! :)

Kattis

Jättefint! Skulle behöva shoppa lite nya vårkläder!☺

Fanny

åh vill verkligen ha massa nya, färgglada kläder!!

ullie

Att man alltid vill ha vårnyheter
vi gillade inte låten som vann hejade på nano ett spektakel är det ju jippo men ändå får man kika då man har små skatter som gillar det nu inväntas stora finalen redan ha ha

Fin start på veckan kram

Amanda Forsman

Vad fina!

Therese

Snyggt!

Svar: Ja man blir mega besviken då :( Men livet fortsätter som tur är :) Tack :D

Heléna

Jättesnygga kläder :D Kram <3

Tilda Barkselius

Himla fina plagg!

Pauline Hurtig

så fina :)

Marlene S.R

vad fint!

Celine

Så fina kläder!