mytaste.se

Två till bilder från en kyrka

Två till bilder från en kyrka på Gotland. Tycker de blev så fina!
 
Godmorgon! Det var typ dem bilderna jag hade här i utkast på bloggen. Nu är jag äntligen i Stockholm. Igår lastade vi av alla våra grejer i lägenheten som vi ska hyra men vi sover över hos min bror än så länge för vi kommer inte flytta in dit förrän första september. Vi kommer bo där tillsammans med en till kvinna från bibelskolan, så det blir jag, mamma och hon. Lägenheten såg rätt stor ut och det ligger inte för långt från centrum så det kommer nog bli bra. Dagens planer är att åka till Cajsa och får även se om jag hinner hitta på något med bror först.
Hoppas ni haft det bra medan jag var borta från bloggen!
dagens planer flytta kyrka
14 kommentarer
Johan

Tack Det är bara bra med mig. Hoppas allt är bra med dig.

Emma Engström

Kul att du landat i Stockholm nu! :D

Sara Ekman

Så fint :)

Jasmine

Åh vad fina bilder :)

Cajsa Lindahl

hihi ja och jag ser fram emot att få den filmad och klar. ;-)

Johan

Hoppas allt blir bra där i huvudstaden för er :)
Är det Sos bibelskola, eller finns det fler? :P

SV: Haha ja, det är lite kul faktiskt :P men, som sagt, jag hoppas verkligen inte att jag pratar som killen i klippet :P haha

coffeeandcupcake.blogg.se

Så fint de va där :)

johannaofsweden

Hoppas du kommer trivas i Stockholm! :D

Erica

Fina bilder! :)

carro

Fin kyrka :)

carro

Fin kyrka :)

JoJo

det ser ut att vara en väldigt fin kyrka! :)

Amanda Engberg

Så fina bilder! :)

Lady Mischievous

Ja de färgerna är fina :)
Fina bilder!