mytaste.se

Hejdå bloggen!

Life is great! Nu är jag fri. Sitter här och kommer på att jag har inte mycket att skriva om förlorad vänskap och min bibelskola. Vänner kommer och går för mig. När man förlorar en vän kommer en annan. Det kommer ordna sig! Det har gått mycket upp och ner i bibelskolan men förra veckan kände jag stort gemenskap med människorna där och det var alldeles underbart. Vi hade en bönenatt som pågick fem timmar. Sen dess har jag även mött min fina vän Julia och haft fint samtal med henne.
 
Vi ses helt enkelt på instagram: @lienesvard
Youtube: liene93 (eller sök bara på mitt namn Liene Svärd)
 
Hejdå bloggvärlden!
jag slutar blogga vi ses
48 kommentarer
Boel

Super fina bilder <3

Svar: Tack fina du :)
Liene Svärd

FrökenTV, bloggen om tv och film

så fina bilder

amanda

Åh vad tråkigt att du ska sluta blogga :( Så fina bilder i alla fall!

Petra

nä vad tråkigt att du slutar blogga kommer sakna dig i bloggvärlden

hoppas du får det fint

kram

Linda

Vackra bilder :) Ses på instagram istället :)

ellenlundis

Snyft för bloggen! :'(

Men jag följer din insta o YT :)

Nathalie Tegelstam

Hoppas du får de jättebra tjejen <3 massor med kramar till dig!

Emma Engström

Nya dörrar öppnas alltid! Så fina bilder <3

Cajsa Lindahl

nej... :(

Amanda Forsman

Otroligt fina bilder!

Filippa

Fina bilder!

Alice

Så vackra bilder, och så härligt att du känner gemenskap med de i bibelskolan. :) Hoppas att du får det bra. Kram.

Julia

sv: Vad tråkigt att du slutar! kram

Erika

Men ååh, allt gott till dig också! KRAM

Josefine

Tråkigt, men om det är de som känns bäst så är det de viktigaste :) kram

natalia

Så vackra bilder!


Ps. Har en tävling på bloggen där man kan vinna massageolja genom att bara svara på tre enkla frågor :D Var gärna med :) Och ber om ursäkt om du fått denna infon innan! Kram!

Natalie Salazar

gumman förlåt för mitt sena svar, är tillbaka på jobbet nu och det är en del att ta igen efter händelsen men jag kan ses nästa vecka och nu är jag säker :) kan du då något?

coffeeandcupcake.blogg.se

Så fina bilder :) Ska börja följa dig på insta ^^

NICOLE

Så tråkigt :( SV: jo vi följer ju redan varandra på insta :) och kan lägga till på fb. Ha det så bra!

starsinlife.blogg.se

Såå fint!!

Ida Lindborg ♡

Såå fint! men så tråkigt att du ska sluta med bloggen :(

Martina

Superfina bilder! Skönt att du känner dig befriad nu :)

Amanda Forsman

Hoppas du haft en bra måndag finis!

Caroline - 4barns mamma utomlands

Jätte fina bilder!
Ha det så bra nu!

Carolina Thoor

Hejdå! Kommer att sakna dig, hoppas du kommer att ha det bra nu :) lycka till med allt! :)

Sv; ja, men så är det ju :)

Frida

Tack för den här tiden :)

MATILDA

Nej vad tråkigt! :( Men ha det underbart!

Johanna Utterberg

Hejdååå, all lycka till dig. Fina bilder!

JoJo

så himla fina bilder! vi ses på instagram tjejen! :)

sv; ja vi har ju det! :D

jag hoppas att jag kommer iväg på afternoon tea i england nån gång. verkar ju supermysigt! :D

Jessy

Så himla fina bilder och stor kram och hejdå på dig :D Ha det så bra nu kram!

CAICAIS.BLOGG.SE~

Hoppas du har det bra!

Isabella Huynh

vilka fina bilder!

Natalie Salazar

vadå hej då bloggen?????? vad är detta???

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Jättefina bilder!

Ha det så bra nu!

Mina

Så synd att du ska sluta blogga :/ Fina bilder though

Carolina Thoor

Sv; tack ska du ha! :D

Petra

Sv tack så mycket kram

Natalie Salazar

aah va tråkigt ;(
men gumman ta en dag ni kan ses kolla med Cajsa så bokar vi
jag kan denna vecka
ons och tor :D

Jessy

Tack för din kommentar <3

Matilda

underbara bilder!

MADDISENJ.SE

Ha det underbart!

Enya シ

Ha det så bra, vi ses när du kommer tillbaka!

ellenlundis

svar: Tack för ditt pepp Liene ☺😊

Matilda Johansson

Jag har bytt blogg, ni hittar mig här enmatilda.spotlife.se, titta gärna in :)

Cajsa Lindahl

Åh, tusen tack min finaste vän! :D

Cajsa Lindahl

hahaha..xD

Erica

Åh, när jag såg att du kommenterat hos mig så kunde jag inte låta bli att hoppas lite att du hade börjat blogga igen, heh! :3 Men alltid kul att du kommenterar oavsett! <3

Johanna

Tråkigt att du slutar blogga men härligt att du känner dig fri :) !

Vääldigt sent svar: Ja det var härligt :D