mytaste.se

Vårda ditt hår med kokosolja

Istället för att locka mitt hår ikväll vårade jag mitt hår med kokosolja. Åh, jag ville verkligen locka håret! Men att ha i lite kokosolja är ju så mycket bättre i längden. Man behöver inte ens mycket för att man ska se resultat. Ni ser på bilden till vänster hur frissigt mitt hår egentligen är. På vänstra bilden ser ni mig i lockigt hår, men jag hoppade över lockar idag som sagt. Kokosolja är bästa alternativet för friskt och levande hår. Så är det även i livet ibland, att vi måste föredra det som vi kommer må bäst av i längden även om det första alternativet verkar alltför lockande.
 
Kokosolja går att köpa på vanliga matlivsmedelsaffärer. Den här stod vid andra oljor, kan stå vid ekologiska varor. Om man inte vill ha det i håret kan man ha det på huden eller varför inte maten och bakverk?
kokosolja
21 kommentarer
Nathalie Tegelstam

Jättebra tips! :) kram

Prietha

Älskar kokosolja!

Skogsraah ☾

Ja, det är så himla bra! Brukar ha i det åtta timmar innan tvätt. Superbra :)

Jessy

Jag vågar inte ha det i mitt hår helt ärligt talat haha :(

Emma Engström

Har verkligen hört många rekommendera kokosolja, får kanske testa! :D

Olivia

Bra tips!

Olivia

Bra tips!

Netti Starby

Vilket bra tips :-D Kram

Mia

Blir inte håret sjukt fett? Ser det inte otvättat ut menar jag? Däremot måste det lukta väldigt gott ;)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Kokosolja är sjukt bra! :)

linah

äälskar den oljan!! den är helt magisk till mitt hår

Boel

Bra tips!

VERONICA - fashion blog

Fantastiskt tips för en behövande som mig! Underbart verkligen :) Grymt!

MATILDA

Vad bra tips :D

Tessie

Sv; Ja det kändes verkligen väldigt magiskt just då, just där! :) Glad att bilderna blev så fina!

Johanna Utterberg

Låter som ett riktigt bra tips! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

måste testa

Carolina Thoor

Aldrig testat detta, men hört att det ska vara bra. Kanske man ska testa :D
Måste få fråga: hur gör du så att lockarna blir sådär fina? Jag har ingen aning om hur man lockar håret, på riktigt xD

Sv; jadå :D
Tack ska du ha, kul att du uppskattar inlägget! :D

Alice

Så bra tips! :D

Johanna

Kul att du hittat något som fungerar :)

Erika

Verkar himla bra men har aldrig testat det :)