mytaste.se

Äventyrare

Jag kan bara älska vädret idag. Nu är våren nära! Därför drömme jag om äventyr som jag ska hitta på i vår. Det blir min första vår i Stockholm vilket jag ser fram emot. Snart ska min kamera fram igen. Senast jag och mamma fotade var i höstas och då blev dessa 3 bilder ovan mina favoriter.
 
I helgen har jag varit på helandemöten i Agape församling i Solna. Vi kände Guds härlighet fylla hela rummet och vi såg folk bli helade. Mitt eget onda öga började också må bättre. Idag blir sista mötet kl 19:00.
 
Vill berätta att jag har precis redigerat klart en video som är uppe på youtube nu. Jag ska dela den med mig här på bloggen strax. Vad jag har längtat efter att få göra videos! Ibland blir jag så glad över alla små drömmar som slår in, en efter en.
photoshoot, äventyr,
13 kommentarer
ellenlundis

Härligt Liene att du börjar bli bra med ditt öga. :)
svar: Åh! Va synd. Jag tycker att du tar så fina bilder. :) Du kanske kan skriva hur de var där. Skulle vara kul om du tog bilder därifrån.

jessy

Så fin du är!

Emma Engström - Skönhetsbloggare

Åh, låter hur underbart som helst! Kram

Cajsa Lindahl

ahh men då missade vi inte varandra i alla fall om ingen av oss va där. xD

Tänkte nästa vecka, vecka 10. Men nu är jag uppbokad då med. Hur låter onsdag vecka 11?

Anonym

Tänker på dig Liene 💜

Svar: Ser inte vem som skriver men tack :)
Liene Svärd

Flisan

sv: javisst äre :D

fina bilder :D

Erica

Vad underbart med helandemöten! <3

Johanna Utterberg

Fina höstbilder! :)

Cajsa Lindahl

Låter fint. :) skriver in dig i min almanacka på en gång. :)

Tilda Barkselius

Längtar massor efter våren nu jag med!
Jättefina bilder :)

Zara

Fina bilder!:)

Lilly

Häftigt med den helande kraften.

Josäfin Andersson

så fina bilder :D