mytaste.se

Where I'm At

Dessa låtar har jag spelat om och om igen senaste tiden. Några äldre än andra. Jag älskar videon med LIGHTS. Det är något sånt jag skulle vilja göra. Varför jag valde dessa låtar är för budskapet.
 
Imorgon åker jag till Afrika. Det blir min första missionsresa. Har inte varit så taggad men det kommer i rätt tid som min bror sa mig. Vad jag känner kommer nog förändras när jag är på plats. Jag vill i alla fall inte gå tillbaka till det samma gamla.
 
Senaste funderingarna: Jag tänker på hur fantastisk Jesus är som mötte mig där jag är. Genom musiken, genom naturen och alla vackra solnedgångar. Han talade till mig även om jag inte hörde men nu vet jag att han talade och hade lagt ned ett kall i mig redan innan jag föddes till världen. Det är coolt.
favoritlåtar starkt budskap
4 kommentarer
ellenlundis

Du får ha en toppen resa till Afrika!
:) Tack massor av fina bilder så man får se sen

N

Bra låtar!

anniepie

wow, trevlig resa. :D Bra låtar dedär. :)

Tilda

Hoppas du får en jättebra resa! :)