mytaste.se

Sista oktober

Jag brukade aldrig gilla hösten men de senaste åren har jag upptäckt att det är något speciellt med denna årstid. Vad jag älskar med oktober är de färglada löven och vad jag älskar med november är morgondimman. Bara... så vackert. Så nu är vi snart inne i november, yey!
 
Idag har jag haft min första praktikdag på en hunddagis and I loved it! Världens bästa att promenera och mysa med hundar. Jag längtar redan till onsdag då jag ska tillbaka dit igen. Hoppas ni har det bra!
färglada löv höst svanar
10 kommentarer
Netti Starby

Vad roligt att du trivs på din praktikplats och jättefina bilder :-D Kramis

Carolina Thoor

Jätte fina bilder! :)

Sv; jaså. Härligt! :)

freja

alla årstider har sin charm :) och vad roligt du trivs med praktiken, man blir ju mer peppad att gå dit då :)

Jeanette

Men åh vad mysigt att jobba på hunddagis! :) Är ju typ drömmen för en hundmänniska som mig haha

Linnea

Åh, så fina bilder <3

NICOLE

Superfina bilder :) SV: Tack snälla :) Hoppas din vecka börjat bra!

Tilda Barkselius

Färgerna är verkligen underbara på hösten!

Anita

Så fina bilder :D kram

Pauline Hurtig

så fina bilder!

Denise

Hösten är bra fin ändå! :)