mytaste.se

Jag har skrivit en insändare

Hej! Long time no see. Jag lovade att skriva bloggen när jag hade något projekt att visa upp. Ser att jag har fortfarande några besökare så jag vill bara informera om att jag har faktiskt en kul grej. I samband med #metoo blev jag inspirerad att dela min berättelse och skicka in det till några tidningar. Huvudsaken var att i alla fall en tidning skulle vilja ta emot min insändare och vet ni vad? det hände. Så nästa månad kommer ut ett nummer med tidningen Junia där min insändare finns. Texten blev nerkortad och omskriven av proffs men det är fortfarande samma budskap och jag är säker på att texten kommer beröra ännu fler nu.
 
För övrigt mår jag bättre än på länge. Jag önskar er en riktigt god jul! Halka inte när ni är ute och går på vägarna bara.
insändare projekt
4 kommentarer
ullie

ja men det är bra att det kommer ut o fram kul den kom me lycka till nu då o god jul så länge

Erika

Men såå roligt :)

anniepiie

Men wow, va roligt att höra!! Härligt att du mår så bra med. ♥ Kram

Pauline Hurtig

vad kul!