mytaste.se

Jag klippte min lugg

Några dagar sen samtidigt som jag fotade hur långt mitt hår har blivit klippte jag min lugg för att det såg verkigen inte bra ut... nu har jag fått en jämnare lugg. Det har inte varit bra sen ett bra tag tillbaka. Funderar på att spara ut den helt men jag trivs bättre med lugg.
Förresten var jag och shoppade på rea idag. Fick 6 plagg för 430 kr. Mycket bättre än bara 2 plagg för 500! Jag brukar inte ha lust att shoppa men det var sån go i mig idag. Det kanske var lika bra. Kommer visa i något annat inlägg vad jag köpte (sånt gillar tjejer ju).
 
Jag har börjat spela in videos där jag pratar om olika saker. Kom tillbaka tidigast torsdag om ni vill höra om osäkerhet. Temat på videon kommer just vara osäkerhet.
klippte min lugg
14 kommentarer
Therese

Jätte fint :D

Amanda

Snyggt! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lite reafynd! :)

Dixi Wonderland

Shit vilka reafynd du gjorde :D

Netti Starby

Vad fint det blev och så spännande med en video :-D Kramis

NICOLE

Oh vad kul att du gjorde såna fynd :D

Tarn

Vad fint! :)

Amanda CL

fint :)
åh så kul med shopping :D

Carolina Thoor

Snyggt! Och väldigt vågat. Det skulle jag aldrig våga göra ^^,

Sv; nej, du har bara tittat på bilderna och inte läst inlägget, märkte jag allt där ;) var inte alls på ett födelsedagsfirande i tisdags men du hade rätt - min kusin fyllde år! :)

Tilda Barkselius

Men så fint!

Kattis

Så kul med reafynd och snyggt att klippa luggen!☺

Henrik Olsson

Det är alltid bra att kunna göra sånt själv! :)

Rebecka

Vad fint det blev och härligt med reafynd :)

Svar:
Jag köpte kameran för 5290 kr :)

Kram