mytaste.se

Glöm inte ta ett uppehåll!

Tror ni att jag åt denna nu? nej, dock har jag köpt lite chokladgodis som jag njuter av medan jag fotonördar på gurushots.com. Den sidan har tagit mig med stormen! Det var dock viktigt att ta ett uppehåll från datorn, som idag när jag träffade min mamma efter hunddagiset. Jag skulle ha köpt en vårjacka på stadsmission second hand som jag kan ha på provanställningen men hittade ingen idag. Vi avslutade med att käka sallad på Cafe Blåbär (min nästförsta favoritcafe). Sen blev jag rastlös och åkte hemåt, så nu sitter jag här och chillar och mår jättebra. Man mår otroligt bra efter man har gjort något tillsammans med någon, eller bara laddat batterina. Nu känner jag mig redo för dagarna framöver!
Var ambitioösa men inte överambitiösa. Ibland sliter man ut sig utan att märka det. Ta ett uppehåll då och då, stanna till, känn efter för bara då kan sann inspiration och livsglädje komma.
fika
46 kommentarer
Linda

Aldrig hört talas om sidan, måste in o besöka den!
Svar: Hihi vad gullig du är;) Jamen exakt tänk att försöka med plattång varje gång man vill att luggen skall vara där den är,hehe.

Prietha

Åh gott!

Jessica

Tack så mycket! Trevlig helg på dig :D

Julia Svensson

Åh vad gott!!

Fanny

bra tips ändå! Gäller att variera lite :)

Bella

Hoppas att du får en bra lördag, kram!

NICOLE

Ja det är viktigt att pausa upp lite ibland, eftersom att tempot är så grymt snabbt..

Netti Starby

Det är så sant att det är viktigt med pauser ibland. Ha en fin dag! <3 Kramis

starsinlife.blogg.se

Mm mums! Viktigt med pause ibland!

MALIN

Det är jätteviktigt att pausa ibland! Ha en härlig lördag :) Kram

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad skönt med energi ifråb andra! :)

Carro

Livsglädje är ju så viktigt! :)

Kattis

Väldigt bra råd, pauser är riktigt välbehövliga!:D

My

Härligt att ladda batterierna :)

Biggeros

Exakt som du säger. Alla bör stanna upp och ladda batterierna. Kramiz

Tuva Björnwall

Åh mums!!

Henrik Olsson

Det är alldeles för lätt att slita ut sig utan att man själv först märker hur nära väggen man är!

Anita

Choklad är bästa! :D

Gabriella

Åh så underbart att du mår bra!!

Erika

Härligt att känna sig redo :)

ullie

jo det är väldigt viktigt att ta paus mn glömmer tyvärr ofta det o va rädd om sej

Ha en fin söndag

Carolina Thoor

Skönt med en trevlig dag med sin mamma! Aldrig fel att släppa datorn och ta sig ut en sväng :)

Sv; tackar! Tyvärr har det än inte blivit bättre :/

annelie

choklad är så himla gott

The Queenie

Så gott :D

Amanda CL

den såg otroligt god ut :D
men precis, kreativitet är otroligt viktigt för mig också!

Julia Persson

Choklad är ju bland de bästa!

Miss Baby Peaches

Kikade lite på dina bilder och de är jättefina!
Och kakan ser jättegod ut!

Jennifer

Så skönt att hitta stunder där man verkligen kan ladda batterierna. Min helg har också varit full med såna stunder så nu är jag redo för en ny vecka :)

Days by Johanna

Lät som en härlig dag, såna behöver man!

Natalia

Mums :D

Tilda Barkselius

Tråkigt att ni inte hittade någon jacka, mysigt med fika dock :)

Ida

Men gud vad gott! :)

Frida

Ja det är verkligen superskönt :)
Håller helt med, jag kan ibland bli så exhalterad av olika projekt att jag glömmer bort att ta hand om mig själv också. Man måste låta sig själv vila ibland och bara vara.

Petra Olsson

Så viktigt att stanna upp ibland:) härligt med fika, kramis

Ida

Fin bild :)

Amanda Forsman

Det där såg såååå gott ut!

Natalia Richardson

Mums,kram

J

Så gott!!

Jeanette

Uppehåll behövs verkligen :)

Veronica Pettersson

Ååh, ser ju supergott ut!! :D

Sv: Det var ett företag som jag skulle samarbetat med, jamen visst äre så. Kommer alltid fler tillfällen!

Tack för din omtanke fina! Kramis

Ida Lindborg ♡

Så gott och håller med dig!

Jessica Högberg

Underbara ord!

Nicole

Åh så gott!

Heléna

Hoppas du har haft en riktigt fin vecka så här långt och får en underbar helg snart :D Kram <3

Anna

Åh så gott! :)

myrtillus.blogg.se

håller med i allt du säger - superviktigt att bara "landa" lite ibland :)