mytaste.se

Lyssna på mina gamla låtar

Tänk att det är snart 10 år sen jag skrev den här låten! Det var en av dem första låtarna jag skrev. Jo, jag räknade den som den första låten som jag skrev på gitarr faktiskt. Min filosofi bakom låten var att det är bara en själv som bestämmer hur mycket man ska ta åt sig av andras ord och hur man ska påverkas, att det svåraste är att kämpa med sig själv och att det som är dåligt kan vändas till något gott.
Den här låten är lite nyare då den skrevs år 2011. Det var precis innan jag fick veta om neurofibromatos typ 2 och här skrev jag faktikst om sjukdomen. Jag älskar att dessa inspelningar är fortfarande från tiden då jag hade mitt ansikte (yup yup). Läs vad som hände HÄR.
 
Vad tyckte ni om låtarna och vilken gillar ni bäst?
mina egna låtar mina låttexter my story
25 kommentarer
anniepiie

Men ska jag välja, det kan jag inte. :P Båda låtarna är riktigt bra. Du har det verklige i dig! Såå duktig och musikalisk. :D SV: Kul att du gjort eget godis. Mums! :) kram

Emma Broberg

Jag gillade 2 bäst! Men så himla begåvad du är. <3

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Vad duktig du är!
Gillade nummer 2 :)

Elin

Vilken mysig och bra röst du har!! Båda var jättebra, men min favorit var tvåan <3

MALIN

Vad duktig du är! Kram

Gabriella

Åh så roligt att titta tillbaka på, jättebra!!

trisiaa

Bra låtar :D

Svar: Tack så mycket :D blir så glad när andra gillar mina låtar.
Liene Svärd

N

Vad duktig du är! :)

Netti Starby

Jag tycker att båda är lika vackra och så duktig du är! Kramis

Jessica Högberg

Oj så jobbigt! Har du blivit kompis med ditt nya jag nu?

Linda

Åh så duktig du är :-)

Emma Broberg

Hoppas du får en jättebra start på veckan <3

Frida

ååh spännande, ska ta och lyssna när jag är hemma igen från jobbet.
ja det var riktigt mysigt och det ligger bara 5 min ifrån vårt hus så det är riktigt nice :)

Amanda

Vad duktig du är! :)

Carolina Thoor

Åh vad härligt att skriva egna låtar. Det höll jag också på mycket då jag var yngre. Har så många låtar som jag själv har skrivit och tycker ärligt talat själv att dem är bra. Men aldrig spelat in dem och lagt ut på youtube eller liknande! :)

Sv; ja, mannargrynsgröt med kanel och socker är så himla gott! En standard för mig att äta - även imorse!

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Roligt att se :)

Matilda Berlin

Shit vad duktig du är på att sjunga =)

Amanda

Va duktig du är!!

Tuva Björnwall

åh vad duktig du är!!

Erika

Så duktig du är :)

ajlimullersandvik.blogg.se

gillade destroyed soul, fast det var så vemodigt <3

A M

Wow vad duktig! Tycker om båda, svårt att välja en!!
sv; ja håller med, men kan nog kännas skönt att veta att man inte är ensam trots allt!
kram

Julia Johansson

Så himla fint! :)

Hanna

hehe ja han är väldigt gullig! Du är jätte duktig :)

Denise

Duktig du är! :)