mytaste.se

Details: fav ring

Jag älskar min ring som jag köpte i Lettland denna sommar men jag har inte hunnit ha den på mig så ofta ännu, dels för att jag inte använder smycken så pass ofta mer (vem hade kunnat tro?) och för att jag har inte haft tid att smycka mig. Gjorde mig desutom extra fin genom att färga naglarna med ett nagellack som min kära vän gav mig som en gåva. Som grädden på moset använde jag ett kamera objektiv som jag brukar inte använda annars, ett som man tar närbilder med och det passar ju perfekt om jag ska fota smycken eller bakverk. Smycken och mat är konst för mig.
 
Med detta önskar jag er en underbar sista dag av september hörrni! Vad ska ni göra idag? Jag ska till gymmet senare nån gång efter bibelskolan tänkte jag.
detaljer nagellack smycken,
14 kommentarer
Amanda Engberg

Så fin! :)

Caroline - 4barns mamma utomlands

Ja, och extra energi behövs alltid!!

Åh vilken snygg, & armbandet!!

N

Jaa exakt jag ska dit för jobb och kommer vara där i minst 2 månader!! :)

linah

åh va fint:D

corneliaeriksson.blogg.se

Vad fin den är! Verkligen speciell :)

a n n i k a

Snygg ring :D

Isabella Huynh

vad snyggt!

Amanda CL

älskar att ta närbilder på smycken och så :D Älskar också att måla naglarna, fast är dålig på det i perioder. är ju så tråkigt att vänta på att det ska torka :P

skitsnygg ring :D till och med jag vill ha dem som sällan har smycken :)

sv: ja och som redaktören sa att ibland kan det bli bättre när man måste pressa fram orden för då tänker man efter mer på formuleringar och så. och det stämde för mig tycker jag :)

Sarah

tack

Julia

Så fint!

Filippa

Snyggt!

paulina

ååh vad fin!

Sofia

Gud vad fin!!

Erica

Jättefin! :)