mytaste.se

It's better to live the dream than to dream the dream

När jag var inne i en period då jag ritade tjejer med stängda ögon, hehe. Ofta när man ritar, ritar man av sina egna känslor, tankar och tillstånd. Sådan drömmare som jag var då... till slut orkade jag inte drömma mer utan jag ville leva. Det är bättre att leva drömmen än att drömma drömmen. Å andra sidan är det svårt att leva drömmen då livet blir annorlunda än vad man tänkt sig, men det är en annan berättelse.
 
Hörrni, idag ska jag äntligen köpa ny höstjacka! Har gått med en gammal i flera år nu men den har jag kastat så jag ska till affärnna och kika vad som finns där. Jag vill helst ha en kappa eller en dunjacka och egentligen båda två, hmm. Visar senare vad jag köpte. Annars är jag förkyld idag, det är sämre än igår men det har jag inte tid med nu. Hur mår ni då?
blyerts drömmare teckningar
10 kommentarer
Cassandra

Jättefint ritat!

Carolina Thoor

Åh vilka fina bilder! Älskar örhänget! :D

Sv; ja, det är bättre med händelserika dagar än att inte göra någonting alls! :)

NICOLE

Så fin rubrik! :)
Hoppas du hittar en fin jacka , eller fina jackor ;) Jag ska också kolla på en ny tänkte jag.

MATILDA ROSQVIST

Gud vad fint :D

Sara Ekman

Åh så fina :)

Angelica

Wow, vad fina!

Dixi Wonderland

Jag ritade en massa förr också! :) Och hoppas du hittar en fin jacka! Gjorde nyligen ett inlägg om jackor på min blogg ;D

Http://nouw.com/carroat

Så fint du ritar!

Nina Wallinder

Jättefint ritat!!

JoJo

alltså herregud vad du är duktig på att rita!! :D

sv; jag måste också bege mig ut på mer promenader :)
härligt att du hade en fin söndag trots förkylning. hoppas du inte är lika seg i kroppen idag. med mig är det bara bra tack. är lite trött efter att ha gått upp tidigt idag :P