mytaste.se

Blommiga tights när jag är glad

Jag älskar mina blommiga tights. Dem är så glada och vårfräscha.
 
Idag är jag glad för solen skiner och jag ska ut på promenad igen och för att ikväll kommer vänner som ska be tillsammans med oss. Vi är med om början till en ny kyrka. Kom förbi på söndagar klockan 13:00 då vi har gudstjänst om ni har tid. Den ligger på Kungsholmen, Sankt Göransgatan 61, och med tunnelbanan kliver man av på Fridhemsplan. Jag brukar leda lovsång där men kommer nog skippa denna söndag då jag måste bli starkare först. Så jag ska nog baka lite fika inför ikväll också. Livet är bra!
blommiga tights outfit,
15 kommentarer
Josefine

Man blir piggare av mönster o färg :D

MALIN

Vilka härliga tights :) Kram

Julia

Såå snyggt!
sv: Åh tack gullet! kram

Tuva Björnwall

fint :)

Tilda Barkselius

Åh vilka härliga tajts!

cecilia

så snygga:)

Hillevi

Så snygga!!

Netti Starby

Vilka fina och glada tights! :-D Kram

Johanna Utterberg

Vilka snygga tights!! :)

ajlimullersandvik.blogg.se

lycka till med er nya kyrka.

Sonja

vad spännande! Både med vårfräscha tights och ny kyrka!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka snygga byxor! :)

Celine

Så söta!

JUNITJEJ

Underbara tights!

Beatrice

Snygga tights!
Sv: Jorå jag minns! Oj, hoppas allt är bättre nu <3