mytaste.se

Min musiksmak när jag var 10 -åring

Vad lyssnade ni på när ni var 10-åringar? Jag lyssnade på Avril Lavigne medan min bästis lyssnade på Shakira och Pink. Jag ville vara som Avril och hon ville vara som dem. Jag tänker på hur mycket musik kan säga om en person. Även om jag inte begrep så mycket av budskapen i låtarna då kan jag se hur nära texterna är mig ännu idag. Min bästis och jag gick helt skilda vägar sen. Jag flyttade flera mil ifrån och hade inte så bra kontakt, när vi var tonåringar lade vi till varandra på msn och vi hade helt olika åsikter om saker och ting.
Visst lyssnade jag på andra artister också. Nästa gång kanske jag ska dela med mig mer av min musiksmak.
 
Ta hand om varandra! På slutet av dagen är relationer allt vi har, om ni förstår hur jag menar.
gamla låtar musiksmak när jag var barn
20 kommentarer
Gabriella

Åh så tråkigt att ni gick skilda vägar!!

Amanda Forsman

Tror också jag lyssnade på dem två haha :)

Tilda Barkselius

Åh Avril Lavigne lyssnade jag så mycket på när jag var liten!

sandra

haha åh tror alla haft en avril lavinge fas!

Erika

Oj, lyssnade på så mycket. Dessa förekom nog också :)

Netti Starby

Oj jag minns inte vad jag lyssnade på då? Kramis

MALIN

Älskade hennes musik när jag var yngre! Kram

KajsaStina

Åh älskar henne! :)

NICOLE

Jag lyssnade väldigt mycket på Britney Spears =)

moamedalicia.blogg.se

jag gillade också avril rätt mycket. men jag minns att jag älskade britney spears :D

Jessica Högberg

Noice kanske...

Alice

Åh, hade många vänner som lyssnade på henne! Själv lyssnade jag mycket på E.M.D., haha. ^^

Denise

Haha lyssnade också på henne! :)

elin stridh

ja, jag tycker det är super kul att testa nytt :D

Jessica

Åh, jag lyssnade också på Avril Lavigne! Får såna minnen när jag hör hennes låtar idag :)

Amanda CL

oj har så dålig koll på hur gammal jag va när jag gillade olika artister
men jag minns att min första skiva var indianmusik fick den när jag va 7

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Minns inte vad jag lyssnade på när jag var 10 faktiskt :). Men hon är bra :)

Ida Lindborg ♡

Så braa!

Emma

Jag lyssnade på väldigt mycket, Green Day bland annat och Britney Spears :)

anniepiie

Jag lyssnade också på henne, många låtar var riktigt bra. :)