mytaste.se

My kind of dish

Jag var hungrig när jag kom hem så jag tillagade något enkelt och gott. Det här är en så typiskt mig maträtt! Kyckling, spenat, paprika, lite tomatsås och potatis som jag skivade ner direkt i stekpannan. Det som är så bra med denna rätt är att man kan ha allt i en och samma stekpanna. Smakerna verkligen gifter sig. Eftersom den kycklingen var redan kryddad när den köptes behövde jag inte krydda något men om den inte är kryddad så kan man väl bara mixa sina favoritkryddor och salt. Tog 20-25 minuter under locket och 5-10 utan. Sen växlar jag mellan hög och mellan värme. Om ni vill göra något liknande...

Vet inte vad ni tycker om bildredigeringen. Jag tyckte i alla fall det passar den här årstiden.
enkel maträtt food kyckling i stekpannan
5 kommentarer
Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Vad gott det ser ut :D

Matilda Berlin

Mums, mums, mums vad gott det ser ut! Det måste jag verkligen ta och testa =) kram

Martina

Ser supergott ut!! :D

Pauline Hurtig

vad gott!