mytaste.se

Jag gör en research

Vill ni göra en tjänst åt mig? Genom att fylla i den här omröstningen. Jag vill se vad som gör en blogg attraktiv och varför den får många läsare. När ni gör denna omröstning tänk efter riktigt väl. Klicka inte att ni tycker texten är viktigt när ni egentligen fastnar för bilderna eller för att bloggaren bjuder på sig själv. Jag vet att jag själv brukar fastna för en blogg egentligen för att det är en populär blogg eller för att det finns många bilder på bloggaren. Det är så jag är. Jag gillar när bloggaren bjuder på sig själv och visar bilder på sig själv, samtidigt som bloggtemat spelar också en stor roll. Att bara läsa om mode utan att veta något om bloggaren skulle va tråkigt för mig.
 

Omröstningen Vad gör en blogg attraktiv? finns på fnul.se...
Skapa snabba omröstningar! (Det är gratis och ingen registrering krävs)

omröstning research
15 kommentarer
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Läser mest när jag gillar bloggaren :)

Emma Engström - Skönhetsbloggare

Har fyllt i, roligt att se vad det blir! :)

josephine Asplund

Tips på någon bra film/serie? Ha en fin kväll, kram<333

Martina

Vilka fina bilder! Ska fylla i omröstningen :)

JoJo

nu har jag fyllt i undersökningen! :)

sv; kul att du är tillbaka igen! :) jo det är helt okej här. hur är det själv?
tack fina du! :)

Gabriella

Roligt med en omröstning!!

Sandra SG

sv: ja det är riktigt skönt att vi gör detta tillsammans!

Amanda Forsman

Så nu har jag fyllt i :)

Sara Ekman

Röstat :) Jag fastnar alltid för bilderna först, sedan är det texter och innehåll som får mig att stanna kvar :)

Alice

Nu har jag röstat! ^^

Erica

Har röstat, men tyckte det var lite svårt då det egentligen är flera saker tillsammans. :)

ellenlundis

Nu har jag röstat :)

miningalinn

Röstat, synd att man inte kunde rösta på två!:)

Frida

Jag med, djur är det bästa som finns :) självklart ska jag rösta, kul med en undersökning om sånt ju :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

jag tycker utseendet är väldigt viktigt. Men sedan är det ju en mix med annat också - texter som är bra blandat med bilder. En mix mellan video och text är kul också. Sedan att personen bakom bloggen verkar trevlig är ett stort plus! :)