mytaste.se

Stockholm i mitt hjärta

Kan jag bara få skriva ett inlägg utan bilder? Jag älskar foto och fota men idag var jag på drottningsgatan med vänner från kyrkan och det kändes så heligt på stället att jag ville ta foton men kunde inte, det var för heligt för att fota, jag kan inte besrkiva det. Fick en sådan stor kärlek för Stockholm och människorna. Visst, det som hände är tragiskt och borde inte ha hänt men jag tror att det hände något i folkets hjärtan den här helgen. Så mycket kärlek, vänlighet och öppenhet. Kan det inte bara förbli så här? Kan vi inte leva så varje dag? Låt oss inte glömma om vad vi betyder för varandra. Låt oss inte ta en enda dag för givet. Det vi är och lever är vackert. Jag kände så mycket kärlek att jag kunde inte ens känna någon rädsla eller sorg. Kan vi inte leva med så mycket kärlek att vi har ingen fruktan och sorg? Det skulle ändra allt. Men den jag tror har förändrat mitt hjärta mest den här helgen är Jesus. Jag kan inte beskriva det, jag vill bara ha Jesus och låta alla veta vem han är, för det finns inget annat hopp, glädje och kärlek förutom honom, hur än det låter, men jag har inte ens kunnat skriva blogg för jag har inte velat annat än sitta vid Jesus fötter och ta reda på vem han är och vad han vill med mig och mitt liv. Så jag vill glömma och lägga bakom mig allt som varit. Det finns något som är viktigare än allt annat.
Stockholm terror attack
8 kommentarer
Natalia Richardson

Åh det är en fin tanke. Att vi alla ska leva i kärlek och vänskap. Men tyvärr tror jag att vi snart är tillbavks i det vanliga innan detta hemska hände,kram

Julia Svensson

<3<3<3

ellenlundis

Anders

Fint skrivet, bra sagt.

Prietha

Så fint skrivet!

Fanny

åh så fint skrivet av dig. Kram

JoJo

så fint skrivet vännen!! <3<3

sv; jag vet inte, tror jag är i nån svacka i livet just nu bara. känner mig inte så jätteglad och lycklig för tillfället. känner mig väldigt ensam emellan åt :( kram

Terese Flint

Så fint skrivet, så fint.
Kramis finis