mytaste.se

Katt

Jag bara älskar den första bilden, så fin! I somras var jag och hälsade på släktingar i Lettland. Dem bor på landet. Det som är lite speciellt är att det ligger lägenhetshus mitt i ingenstans i skogen, ska visa nån annan gång. Där hemma hade dem en kattunge som har redan växt rätt mycket. Himla söt! Jag är ju ursprungligen hundmänniska men jag har börjat gilla katter mer under åren. Fast om jag ska ha husdjur är det ändå hund. Är ni hund eller katt människa?
Nej nej, det är inte släktingar på bilderna utan min bror och hans tjej, och nedersta bilderna på mig bjuder jag på, hehe.
fotografi katt
21 kommentarer
Ellen Gräntz

Wow vilken fin katt! Verkligen blyertsgrå? Så fin!

Anita

Vilken myyyysis!

Julia Svensson

Gud så söt!!

Amanda

Men gud så söt<3

NICOLE

Katter är så mysiga :)

Henrik Olsson - Föreläsningar

Katter är söta, men jag är en hundmänniska :)

annelie

söt katt <3

Bella

Så söta bilder!

Elin

Vilken söt katt<3

MALIN

Men åh, vad mysigt! Kram

Sanna

Men så söt!

Carro

Men såååå söt! :)

Jinx

Åh vad mysigt! Jag är kattmänniska, men älskar hundar också såklart. :D

Cecilia

katter är bäst!! :))) <33

Linnea Kinis

så söt :)

PhotoJelly

Alltså vilken liten sötnos :D

Amanda CL

Vilken sötis!!!

Linda

Nämen så himla söt!!
Svar: Nä sjukdomar är verkligen ingen höjdare, vi klarar oss gärna utan det! Åh okej, för väl det!

JoJo

men så fin katt! :D

sv; nej jag är inte helsvensk faktiskt. jag är halvfinsk och halvsvensk :) hehe ja, jag har kanske lite annorlunda ögonfärg. :P

Linda

vilka fina bilder :)

Gabriella

Fina bilder!!