mytaste.se

Kreativbomb

Snälla men! Jag kommer inte kunna somna igen eftersom jag har gett kroppen för många kalorier plus kaffe på det. Och inifrån känner jag en kreativitet och inspiration, som att jag vill för mycket, allt tillsammans på en gång. Men jag är glad att i morgon är också en början på en ny vecka med nya möjligheter och moment att lägga ned på sånt man vill göra.
Plötsligt kom iden tillbaka om att skriva en bok, eller flera böcker. Det kommer då vara en bok med berättelser som redan finns här på bloggen, fast mer utvecklat. Undrar om jag ska bara skriva det som skönlitteratur. Vill skriva en självbiografi typ, men fylla i saknade detaljer som berikar boken för att jag har inte minnet till att skriva allt exakt som det var. Jo, jag tycker att mitt liv är tillräckligt intressant att skriva om. Jag älskar mitt liv med allt det som varit, det dåliga och det goda. Det enda som stoppar mig är, jag vet inte om folk i mitt liv vill vara inkluderade i min bok, för att om man ska berätta om sitt liv måste man även berätta om människorna i sitt liv, annars kommer ingen fatta något, ni vet. Vänta till i morgon då jag publicerar livshistorier.  I'm out!
8 kommentarer
Jessica

Så fin!

Cecilia

Så fin!

ullie

så fin
ja det är så dumt att äta innan läggdax det gör ja me ofta inte bra =)

Linda

Så fina bilder!!

My

Tycker verkligen att du ska skriva en bok om du brinner för det :D

Denise

Spännande! Tycker absolut att du ska fundera vidare på att skriva en bok om du vill det! :)

anniepiie

Om du skulle skriva en bok skulle jag självklart läsa den. :) Kram

Ida Lindborg ♡

Så fin du är!