mytaste.se

Nytt kameraobjektiv 85mm

SUPERGLAD! Mitt nya kameraobjektiv kom idag. Det är en 85 mm, specifierat för porträttfotografering. Kommer bli spännande att testa den och jag kommer lägga upp bilder.
 
Jag har alltid varit en kreativ person och när jag var liten drömde jag om att bli fotograf en dag, men även fotomodell, film regisör, konstnär, frisör och sångerska. Förutom det kan jag dansa om jag övar, och spela instrument, rita och måla. Jag kan lite av allt. Tackar en hel del min mormor för. Varför jag älskar foto mest just nu är för att det är då jag kan glömma bort om precis allt annat och känna jag gör något utan prestation och utan att följa normen. Let's be bold!
 
Följ min fotosida HÄR.
85mm canon
9 kommentarer
Linnea

blir spännande att se bilder men nya objektivet :)

http://siliiins.blogg.se

Kul med nya objektivet :)

Cecilia

Åå vad roligt!! :D

MALIN

Vad roligt med ett nytt objektiv! Kram

Ida

Så kul med ett nytt :D

Gabriella

Åh så roligt!! :D

Amanda

Så kul med nytt <3

Denise

Åh vad roligt med nytt objektiv! :D

Jinx

Åhhh vad roligt, skulle också vilja ha ett nytt objektiv att leka med :)