mytaste.se

Treenigt träd

Hemma hos mig finns det ett träd med tre stammar, så jag kallar den för ett treenigt träd. Det var första gången jag tog promenad där som min mamma tog bilder på mig.
 
Hej förresten! Jag har inte varit här på ett tag. Har bara inte haft lust att skriva något, även om jag önskade att jag kunde blogga mer, men ni vet, ibland kommer inga ord så jag fick vänta på dem. På min blogg vill jag skriva sånt som andra kan relatera till, så ibland sitter jag och funderar på hur jag och min blogg ska bli mer äkta.
bilder på mig träd
12 kommentarer
Lillemmish- mode - inspo

vilka fina foton =)

ha en toppen fredag
kramizz

elin

Så fina bilder!<3

Josefin

Åh vilka fina bilder! :)

Amanda

Å vad fina bilder<3

Felicia

jättefina bilder! :)

cecilia

såå fina bilder :)

Natalia

Så fina bilder :)

Jinx

Fin du är!

Ellen Gräntz

Vilka fina bilder på dig!

Ida Lindborg ♡

Fina bilder!

sarah

fina bilder

Felicia

jättefina bilder