mytaste.se

Don't compare yourself to others

Ibland kan det kännas som att det du gör inte duger och inte räcker till. Ibland börjar du jämföra dig med andra. Du ser hur långt andra har kommit. Du känner att du har inte tagit för dig tillräckligt mycket här i livet. Det känns som att du kunde ha vågat mer. Det kan kännas som att du har inte uttryckt dig tillräckligt mycket, att du har inte delat dina drömmar med någon annan. Idag vaknade jag med en sådan känsla, men så kom jag på att jag ska inte jämföra mig med någon annan och att jag ska inte vara rädd att ta för mig. Med detta inlägg ville jag säga - du kan vara dig själv och följa dina drömmar.
comparison var dig själv
17 kommentarer
Bella

Bra skrivet!

annelie

så himla bra och där tog du orden ur min mun ;)<3

Ida Lindborg ♡

Vilket bra inlägg!!

Henrik Olsson

Ja, det är tyvärr alldeles för lätt att jämföra sig med andra!

Ida

Åh vad fin bild på dig!! <3

MATILDA

så sant, bra skrivet :)

Linda

fin bild!!

My

Så fint skrivet! :)

Rebecka

Bra skrivet :)

Svar:
Tack fina du <3 Är så söjd!

Kram

Kattis

Väldigt bra budskap!☺
sv: Du penslar rullarna med oljan innan de ställs in i ugnen så de får en fin gyllenbrun färg vid gräddning!☺ inte lätt att läsa allt när man är trött!😛

NICOLE

Så fint inlägg :D heja heja! SV: aah det var det verkligen :)

Erika

Helt rätt inställning :)

anniepiie

Bra inlägg, jag känner igen mig. Ibland dyker såna tankar upp... Men alla är olika och man ska göra precis som man vill utan att jämföra sig med andra som sagt. :D

Heléna

Ja, det är viktigt att komma ihåg att man aldrig kan leva någon annans liv utan bara sitt eget, så varför då lägga energi på att jämföra sig med andra <3 Du är bra som du är :D Kram <3

Pauline Hurtig

så bra skrivet!

NICOLE

SV: tack så mycket :) Hoppas du får en bra vecka!

Denise

Bra skrivet! :)