mytaste.se

Motivations-inlägg

Så här ska man tänka när man är på väg att uppnå några mål och drömmar i sitt liv, eller vad tänker ni? Jag kan verkligen relatera till dessa bilder just nu, som jag för övrigt fann på pinterest. Både att göra sig av med det som tynger ner, det som stjäl ens glädje och skapar svårigheter att ta sig dit man ska eller att må så bra som man önskar, och att samtidigt inte vara för hård mot sig själv och ta ett steg i taget. Det gäller att ge upp några saker för att få det bättre.
 
Jag har tänkt på vad jag vill uppnå:
- Relationsmässigt
- Karriärsmässigt
- Personligt
Glömde jag något?

Jag har några mål med min youtube-kanal och min blogg. Börjar anteckna i en anteckningsblock manus för videos och teman.
 
Klart kommer det alltid komma lite setbacks och tvivel om det kommer gå som planerat eller hur det kommer bli möjligt att utföra ett projekt, uppnå något eller förverkliga, eller vad håller jag på med, går det ens eller är det bara pinsamt eller kommer jag syssla med något helt annat, varför valde jag det här spåret? Kommer det finnas personer som backar upp mig och kommer det finnas personer jag kan samarbeta med? Oavsett vad man har för setbacks och tvivel måste man gå i tro. Ibland är det enda sättet. Kanske du kommer få en helt annan riktning i livet senare, men varför oroa sig så mycket.
drömmar och mål inspo kollage
22 kommentarer
NICOLE

Härligt inlägg :) Så bra att ha mål på olika punkter. Och ja som du säger är det viktigt att göra sig av med energitjuvar och hålla kvar vid det som får en att må bra. SV: Ja absolut och det förespråkar jag verkligen. En ska vara sin egen bästa vän!

Tilda Barkselius

Så himla smart att sätta upp tydliga mål!

My

Sååå bra :D

ellenlundis

Vill gärna se mera videos på din Youtube. :) Jag lägger upp där bara ibland.

anniepiie

Åhh jag behöver sån här inspo nu. :D Tack Liene!!

ullie

Bra att ha lite riktmål
ja har oxå skit ont i halsen o magen idag skit baciller
stort krya på kramar

annelie

sååå himla bra inställning o inlägg :D kram

Denise

Härligt med mål och inspiration till livet! <3

Days by Johanna

Mycket klokt inlägg

Zyllah

Väldigt bra motivationsinlägg. <3

starsinlife.blogg.se

Bra inspo :)

Natalia

Så bra! :D

Henrik Olsson

Det är alltid viktigt att ha mål i livet! :)

Therese

Det är bra med mål :)

Erika

Citaten i bilden var verkligen bra :)

Gabriella

Såå himla bra!!

Linda

Bra motivation!!

Frida

Kul!:) Jag ska själv testa på ett danspass ikväll fast Salsa.
Bra inlägg!

Heléna

Härligt med positiv anda :D Kram <3

Veronica Pettersson

Ååh, jag älskar sådana här inlägg! Citat är dessutom mitt liv. <3

Sv: Tack snälla!

Pauline Hurtig

så bra!

ddianasliv.blogg.se

Härligt inlägg! Bra att tänka igenom, reflektera och sätta upp mål. Och härliga inspo-bilder! :)