mytaste.se

Tips på vad man kan blogga om

Vad dessa bilder har med inlägget att göra står förklarat längre ner.
 
Idag tänkte jag tipsa om saker man kan skriva om. Egentligen hittade jag dessa tips på andra sidor via google, så det är inga tips jag kommit på själv utan dem inspirerade mig och tänkte att det kan inspirera er också.
 

1. Bloggar du följer

2. Vilka är dina sämsta och bästa personlighetsdrag?

3. 7 saker som du gillar/hatar/älskar

4. Vad skulle du bloggat om ifall du hade Sveriges största blogg?

5. Mina bästa tips för att få många bloggläsare

6. Dina drömjobb

7. Hur du gör för att komma på bloggämnen

8. Dina morgonrutiner

9. Ett gott och nyttigt recept

10. Vilka är dina mest lästa blogginlägg och har du något bra blogg-tips?

11. Vilka av dina blogginlägg är du mest stolt över?

12. Vad är det viktigaste du lärt dig i skolan?

13. Hyllningsinlägg till din bästa kompis

14. personliga saker om dig (vad jag inte tycker om tala öppet om)

15. Dina 8 favoritdrycker

16. Eller varför inte ladda upp gamla bilder, som jag har gjort i detta inlägg. Det är bilder från min barndom när vi bodde på landet och hade egen hund och katt. Så mysiga!

Hoppas detta inlägg var till hjälp. Meningen är att det ska vara roligt att blogga. Man kan också göra videos om samma eller liknande teman.

barndoms bilder tips
28 kommentarer
sandra*

väldigt bra inlägg :D och massor bra tips ju!! :)

JoJo

vilket bra inlägg. bra tips du delar med dig av :D

sv; ja, det är nog bra att försöka se sockret som en drog. då försöker man hålla sig undan det så mycket man kan :)
tack fina du! hoppas du också har en fin vecka!​

Gabriella

Bra inlägg och tips!!

Amanda

Vilka bra tips! 😃

annelie

wow vilka bra tips kram

Henrik Olsson

Det var inga dåliga tips! :)

Linda

Bra tips :-)

Kattis

Bra tips och inlägg!😀
sv: kan tänka mig att det är tufft, men kämpa på för det blir lättare sen!☺

Bella

Bra tips!

Henrik Olsson

Sv: Han tog livet av sig 2001 :/

NICOLE

Roligt med tips :) SV: jo så är det verkligen!
Jag bytte för en månad sedan ungefär :) Och ja det stämmer att jag bytt plats på kategorierna och inläggen :)

Anonym

WOW! Jättebra tips. Set her behaved jag verkligen läsa nu, då min inspiration inte varit den bästa på sistone.

Svar: Åh toppen! Kul att detta inlägg kunde hjälpa dig.
Liene Svärd

Natalia

Så bra tips :D

Emma Broberg

Vilka himla bra tips! Dessa ska jag spara <3

deninrekampen

Sv: Ingen fara, du svarar när du har tid, ork och vilja :) Jag hinner inte svara i tid jag heller alltid :)

Ja man kan nog inte vara för sträng angående maten, jag menar socker finns det ju i typ allt, även om man gör helt från grunden, någonstans kommer lite socker. Jag kan ha fel. Önskar jag kunde få mer ork och lära mig mer att skippa mer socker, men inte lätt inte..

Du har så rätt angående det med kärlek och så. Sen tycker jag man kan visa det på olika sätt och alla dagar i veckan liksom, inte bara någon specifik dag. Tror faktiskt det blir roligare egentligen om man överraskar med en blomma tex, än att man förväntar sig en :) Hoppas du förstår vad jag menar :)

Kram

My

Bra tips :D

Linda

bra tips!

Erika

Bra tips :)

Therese

Jätte bra tips, tack :D

Svar: Vad heter du på Instagram då? :)

ullie

jätte bra tips för egentligen vet man ju inte om vad eller va man har för bild o visa vill alltid ha me bild det gör mycket . me bild

men ja det e bra me tips följde en som hade en almenacka o vi gick efter den flera st men ja det blev oxå jobbigt hihih

fin fredag söta du kramar

Ida

Åh vad bra tips!!

Anita

Kul tips :D kram

Carolina Thoor

Härliga tips!

Sv; ja, det är ju inte dumt att ha en extra nyttig smoothie. Själv är den jag gör inte onyttig, utan den är super god och det enda onyttiga är i så fall yoghurten. Men inte ens det är onödigt onyttigt! :)

Jo, förstås. Man kan ju ta enbart kaffe eller liknande. Man kan undvika just bullen eller liknande. Förstår när det är hemma hos dig! :)

Pauline Hurtig

söta bilder och bra tips!

starsinlife.blogg.se

Bra tips!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sååå bra tips! :)

JoJo

sv; kul att du gillar mina nya piercingar :)

hoppas du får en fin helg vännen <3​​

Tilda Barkselius

Himla bra inlägg!