mytaste.se

Vlogg - Dem vill ge mig antidepressivt

Hej allihopa! Nu har jag laddat upp min vlogg som jag lovade tidigare i veckan. Jag berättar om varför min sjuksköterska föreslog antidepressivt för mig. Man måste lyssna på hela videon för att fatta. Jag delar med mig av en god maträtt som ni kan hitta här på bloggen och berättar hur det verkligen gick med no-sugar challenge. Lämna eran åsikt om vad ni tycker om antidepressivt, om det är något ni själva går igenom och vad som skulle få er att må bra igen.

Hoppas ni gillar videon! Följ mig gärna på youtube om ni själva har en kanal.
antidepressivt depression vlog
8 kommentarer
annelie

jag tog antidepressiv medicin fram till i somras då jag slutade tvärtja mådde inte bra av dom dom första jag fick gjorde att jag spydde så mycket och de var sådana där kapslar så jag mådde inget bra utav dom heller. kram

Therese

Vad använder du för redigeringsprogram/app för dina vloggar? :)

Sv: Följer dig på Insta nu :)

Natalia

Ska sätta mig o kolla :D

Natalia

Ska sätta mig o kolla :D

Tilda Barkselius

Denna ska jag absolut kika på!!

Lina

älskar din kanal!! <3

Linda

Ska spana in!

miche - jag har PTSD

Jag har nyligen själv börjat med antideppresiv medicin ...

Ska lätt göra maträtten..