mytaste.se

Minusgrader

Godmorgon! Den här dagen har börjat riktigt skönt. God frukost med havregrynsgröt och liten bit av tårtan som jag bakade till min födelsedag. Idag smakade den ännu bättre, ojojoj! Kommer lägga upp recept nån gång. Tror att jag kommer bli bättre och bättre på det här bara jag får göra om tårtan flera gånger. Har pratat med en vän och beställt hennes bok. Det blir många böcker i år eftersom jag har redan beställt tre böcker som borde komma idag. Jag hoppas hoppas. Idag och imorgon är jag ledig eftersom hunddagiset har stängt så enda anledningen till att gå ut kommer bli för att ta bussen till gymmet. Men det blir inte förrän senare idag så nu kommer jag fortsätta njuta av och blogga lite grann. Funderar på att göra ett inlägg med musik, eller så blir det något helt annat. Jag får landa i mina tankar lite först. Ha en underbar dag alla fina!
frost vinter
10 kommentarer
Kattis

Härligt att njuta av en lugn förmiddag!☺
sv: japp det var semester och det blev 6 nätter i Barcelona...superhärligt verkligen!😀

Alice Lindström

Verkligen en fin bild!

elin stridh

-10 här så kallt :D

Mikaela

Gott med tårta till frukost haha! :D

Erika

Vilken fin bild :)
Brukar vara så att tårta osv är mycket godare dagarna efter.

elin stridh

dom har helt underbara produkter :D

NICOLE

SV nä jag är inte heller en sådan som prioriterar bio, men går när det kommer någon film som verkar bra :)

anniepiie

Konstigt ju att en det kan bli godare dagen efter med vissa rätter/bakelser. :D Trevligt med nya böcker, hoppas att du får dem snart. :) SV: Jag gillar också min naturliga hårfärg så det är ju toppen... Kram

Zyllah

Åh, nya böcker. Det finns sällan något som är bättre. <3

Ida Lindborg ♡

uusch det har varit så kallt och blåsigt idag :o