mytaste.se

Du är älskad

Ikväll tänker jag på hur älskad jag är. Det får mig att vilja stanna uppe hela natten. Jag vill bara ha mer. Att jag är älskad på alla sätt. Att mitt hår är älskat, min röst är älskad och mitt skratt är älskat. Hela min personlighet är älskad. Jag är precis som jag ska och bör vara och jag behöver inte dölja det. Jag är inte jobbig. Jag får bubbla över och det är helt underbart.
 
DU ÄR ÄLSKAD. Du är inte älskad bara för att du är en människa. Du är älskad så mycket mer än så. Ibland döljer vi det vi tror är minst uppskattat hos oss. Vi väntar därför på bekräftelse så att vi äntligen får blomma där vi varit mest döda. Vi skulle kunna fortsätta vänta i evighet, men vi är älskade här och nu. DU ÄR ÄLSKAD.
du är älskad
3 kommentarer
Nimo

Såå bra text!

Linda

Bra skrivet!
Svar: Åh nej det är Gullholmen här på vårt fina västkusten ;) Googla så ser du vart det ligger ;) Häng på till min nya blogg nu

Amanda Forsman

Vad bra skrivet :)