mytaste.se

Fun in Tallin

Efter några dagar i Lettland vistades jag och del av min familj i Estlands huvudstad Tallin. Det var första gången jag såg staden. Annars har jag bara åkt igenom landet. Låter bilderna tala för sig själva. För övrigt tänker jag mycket på att en av mina första favoritband "Vanilla Ninja" kommer från Estland. Jag fick upp öronen för dem när jag kollade på tyska musikkanaler. Ett jättefint band faktiskt. Det var tjejer som spelade elgitarr och hade skinnjackor. Älskar den stilen. Här nedan får ni deras musik. Haha, älskar raderna "Just keep on living and don't start giving the devil good reasons to get you in the seasons of heartbreak, Baby are you tough enough"
Den här andra låten förklarar mig så bra, så där kunde jag känna väldigt mycket och länge, buuää, men hallå, man är ens egen fånge och man håller redan nyckeln till friheten, man måste bara bestämma sig för att ta sig ut från den där labyrinten av tankarna och känslorna. Har ni någonsin försökt bryta er ut med hela er kraft? Jag har. Då känns det som värsta skuttet. Dags att tuffa till sig. Asså, man behöver inte vänta på något eller någon för att lyckas. Allt finns redan inom dig. Du förstår inte ens vilken potential du har, vilken kraft du har. Du har alla verktyg som krävs. Varför går vi runt och söker efter något, en hjälp utifrån?
Tallin Vanilla Ninja
17 kommentarer
Vanessa Andersson

åhl så fint där är!

Anna

Jättefina bilder! :)

Ida

Fina bilder :)

Natalie

Vilka fina bilder du har tagit! :)

Natalia Richardson

Jättefina bilder,du har tagit.
Hoppas allt är bra med dig?

ullie

åhh vilka fina bilder Ha en fin onsdag

Erika

Vilka fina bilder :)

Pink Unicorn Metalhead

Tack så mkt! :)
ååh vad fint det ser ut, har aldrig varit i Tallin

NICOLE

SV Oj vad du inte alls ville försöka förstå vad jag menade :) Nä givetvis inte men det blir bra mycket roligare då!

elin

Fina bilder!<3

Sarah

Så mkt fina bilder :)

Ida Lindborg ♡

Så fina bilder :)

Jeanette

Men oj vilka fina bilder! Skulle jättegärna vilja åka dit :)

Jennifer

Åh riktigt fint :D

Amanda

Ser så underbart ut <3

Amanda CL

Va i Tallinn för ett par år sen, så fin stad!
kram

Meg

Vad fina bilder, kul liten guide :) har inte varit i Tallinn men det ser ut som en trevlig stad!