mytaste.se

Ha en bra sommar!

Hej! Jag ska ta ett kort uppehåll eftersom jag åker ner till Småland för att träffa Petra som också har en blogg. Jag kommer vara där några dagar. När jag är tillbaka räknar jag med att komma igång lite mer med det jag gått runt och funderat på senaste månaderna. Kommer även lägga upp många bilder från Budapest, Lettland, Estland och Skansen - sånt jag gjort i sommar. Sen vill jag skriva fler såna inlägg som mitt förra inlägg. Det är verkligen kul att så pass många läste.

Jag är snart tillbaka men vill önska er en riktigt bra sommar ändå!
sommar
8 kommentarer
Amanda

Så mysiga bilder<3

ellenlundis

Hoppas att du får de fint :) Fina foton!

Ledsen att jag inte har kommenterat så mkt på din blogg. :P Ska ha en blogg paus på min vanliga blogg. Men kommer att vara mera aktiv på att kommentera andras bloggar.. och vara på olika sociala medier. :)

Lotta Lygdman

Trevlig sommar till dig också. Var rädd om dig! Kram
P.S Krama mamma från mig D.S

Carolina Thoor

Vad roligt! Hoppas att ni har det jättetrevligt tillsammans :)

sV; tackar! Jo, men visst. Man får försöka sitt bästa och jag gick på ipren ständigt så att jag kunde orka med saker. Men vissa promenader (du vet man promenerar hela tiden i London) så orkade jag ibland inte med det så vi besökte inte Hyde park bland annat. Men inget jag sörjer ^^,

Biggeros

Ha en trevlig tur till din vän och vi hörs när du kommer tillbaka 🤗🤗

Jinx

Åhhh, hoppas du har det jättebra! Trevlig sommar! :)

snie.blogg.se

ska till småland idag oxå ;) vad tyckte du om Budapest? va där förra året :)

Linnea Kinis

vilka somriga och härliga bilder. gillade den andra väldigt mycket :)