mytaste.se

Med Petra

Här är några bilder från min helg i Eksjö hos Petra. Vi gick på stan, gick på loppis, åt italiensk glass, hade fredags- och lördagsmys med gottigheter och kollade på film samt pratade tjejsnack. Vädret var bättre än i Stokholm, tydligen, så det var lika bra att jag åkte iväg. Vi hade tänkt bada men det blåste precis då. Jag hann även färga hennes hår, kände mig som en frisör. Har definitivt hittat en ny vän. Här är hennes instagram: Brunetpetra1993
 
Det är riktigt skönt att vara hemma! Jag älskar att vara borta och träffa nya människor men jag älskar min lilla kryp in till rum också. Imorgon eller onsdag får ni se vad jag gjorde med mitt hår, så kom in då. Ha det bra!
semester sommar
6 kommentarer
ellenlundis

Härliga bilder :)

ajlimullersandvik.blogg.se

Ja, borta bra men hemma bäst :)

Miss Baby Peaches

Ser ut som att ni hade det himla mysigt!

Felicia

mysigt

Biggeros

Roligt att du hade en toppen helg med din fina kompis!!!

Amanda

Sån kul helg :)