mytaste.se

När du tror allt brister

Hej där! Har inte mått så bra senaste dagarna. Visste inte hur jag skulle klara av det den här gången. Alla tankarna gick mot mig och sa "don't even dare to believe, everything you believe is bullshit, it has always been". Nu känner jag hopp i hjärtat igen. Jag trodde inte jag skulle orka ta mig upp igen, men på något sätt kommer det gå. Jag skulle vilja skriva mer om vad jag går igenom, men befinner mig inte riktigt på den platsen där jag kan dela än. Sen skriva om mitt liv. Hela mitt liv är en enda story, och jag älskar det och jag tror ni skulle häpna med. Blev otroligt peppad och inspirerad när jag tog upp Lacey Sturms senaste bok igen, hon skriver så ärligt och beskriver så bra, att det hjälper mig och ger visdom för livet.
Jag skriver så ofta om vad jag ska skriva men aldrig gör det till slut ändå.. aja men jag kan inte släppa det. Det brinner i hjärtat och kliar i fångrarna.
Gillar ni bilderna från solnedgången på båten? Det blåste så himla mycket när bilderna togs så jag sprang in sen.
4 kommentarer
Amanda CL

Jätte fina foton

kramar <3

Linda

Alltid fina solnedgångsbilder, båten till Helsingfors tro?
Åh hoppas det blir bättre för dig!
Svar: Ja det är faktiskt det och även ifall man är medveten om det så behöver man bli påmind ibland.

Carolina Thoor

Jobbigt :/

Sv; tackar :D

Kattis

Bilderna är jättefina men så tråkigt att du mått så dåligt på senaste. Fortsätt kämpa dig igenom det som du gjort hittills!<3