mytaste.se

Caged bird

Jag fick den här musikvideon förra året. Kände igen mig direkt. Den förklarade vad jag kände och min situation. Men att vara kreativ hjälper oftast både en själv och andra.
 
Idag är jag ledig, whoho! Inga måsten, ingen tvätt, inga planer, inga samtal med myndigheter, så den här dagen är bara för mig. Dags att fylla på med ny energi innan fotografering både imorgon, söndag och måndag! Idag ska jag också försöka göra utkast för bloggen. Känner att jag vill skriva. Det enda är att det tar väldigt lång tid för mig att komma in i rätt stämning och klockan är redan 10 liksom...
Lindsey Stirling
10 kommentarer
Netti Starby

Vad härligt med en ledig dag utan måsten och ha en jättefin dag! :-D Kramis

Jennifer Queen

Skönt och härligt :D Ha en fin eftermiddag och kväll :D

Erika

Vad skönt med en sådan ledig dag :)

Denise

Vad härligt att vara helt ledig! Hoppas du får en fin dag <3

Amanda

Så skönt med ledighet<3

Julia Svensson

Skönt att du är ledig!

Anna

Skönt med en ledig dag! :)

elin

Vilken bra låt<3

Gabriella

Skönt med en ledig dag!!

J

Skönt o vara ledig!