mytaste.se

Fotografering med Moa och Philip

Senaste fotograferingen med Moa Sjödin.
 
Godmorgon! Hur mår ni? Idag var det planerat att fota med den här tjejen igen men stackaren har fått ögoninflammation. Egentligen har jag också det men det var inte jag som skulle bli fotad. Vi kommer boka in det igen efter att jag har kommit hem från Lettland och Estland. Igår fotade jag en annan tjej dock. Jag ska fråga om jag får lägga upp några av bilderna. Det blev så himla fint och jag vill att ni ska se! Nu tillbaka till redigeringen. Ha en underbar vecka!
photoshoot tjej och häst
18 kommentarer
Bella

Åh vilka vackra bilder!

Anna

Jättefina bilder! :)

Natalia

Jättefina bilder :D

Ps. Är hemma från Grekland och bloggar som vanligt igen :D

Carro

Vilka fina bilder! :)

Josäfin Andersson

Superfina bilder :D

annelie

fina foto <3

Josefine

Så fina bilder!

Amanda

Så himla fina bilder<3

Julia

så härliga bilder!

Amanda CL

Jätte fina foton!!!

Ida Jansson

Åh vilka fina bilder 😃

Jennifer Queen

Finaste Moa <3 Så fina bilder :D

Jessica Högberg

Jättefina bilder!!

Natalia Richardson

Åh vika fina bilder.

ullie

jätte fina bilder ja det är väl viktigt o fråga kanske :D
kram o fin tisdag

Lotta Lygdman

Fina bilder Liene. Var rädd om dig! Kram <3

Svar: tack :)
Liene Svärd

Denise

Fina bilder! :D

Anders

Du kan verkligen det här!

Svar: tack :)
Liene Svärd