mytaste.se

Garment of praise

Hej! Jag såg den här bilden framför mina ögon idag och visste att jag behöver rita det. När jag var klar med skissen fick jag inlevelsen att färglägga på photoshop.

 
Jag har brottats med rädsla hela morgonen. Varför jag hatar rädsla så mycket är för att när man är rädd säger rädslan inte bara att man är rädd utan den säger att allt kommer gå dåligt och att man kommer missa allt på grund av att man är rädd, och så kan det hålla på i evigheter. Men när man äntligen bryter sig loss är det precis så här det kan vara.

"To all who mourn in Israel he will give: beauty for ashes; joy instead of mourning; praise instead of heaviness. For God has planted them like strong and graceful oaks for his own glory." - Isaiah 61:3 
min teckning praise
1 kommentar
Amanda Forsman

Åh så fint!