mytaste.se

Klänningar

Vem älskar att ha klänningar till sommaren? jag gör. Därför har jag flera stycken klänningar i min garderob som jag kan välja mellan. Klänningarna ovan kommer från Esprit och om ni går in på deras hemsida esprit.se hittar ni så många fler. Åh, dem är så grymma! Jag kan inte välja en favorit. Jag blir bara inspirerad när jag ser alla färger och tyger. Vilken av klänningarna är er favorit? Min är den svarta längst upp till vänster.

 

Gjorde en liten kollage med en av klänningarna för att ge ett exempel på hur man kan matcha den. Grönt och enkla accessoarer passar perfekt ihop. Det är inte för mycket men samtidigt fiffigt och blir snyggt med en solbränd hud nu när det är sommar. Annars kan man matcha nån annan klänning med silversmycken, också jättefint.

 

Hoppas ni gillar också kollagena som jag skapade. Den ena outfiten är från esprit och den andra från nelly.com. Valde en mörkare klänning för dem som gillar mer dämpade färger på kläder och satte ihop ett kollage med guldsmycken och svarta accessoarer istället. Vilken outfit gillade ni mest, vad skulle ni ta på er och till vilket tillfälle? Jag gillar mest den ljusa outfiten med lite mer färg. Det är bara så jag, även om jag ofta går med mörka kläder bara för att det är enklast när man inte vet vad man ska ta på sig riktigt. Jag brukar inte heller bära på silversmycken så ofta men tyckte det passade ihop just till denna klänning. Tycker det lyser mer om en om man tar ljusa kläder på sig på sommaren.

 

Pris på klänningarna från Esprit ligger på 299,99 till 899,99 och klänningen från nelly kostar 349.

Esprit klänningar nelly
13 kommentarer
Jeanette

Jag älskar klänningar :) Så otroligt skönt plagg på sommaren

anneli

jag älskade den marinblåa klänningen, den är verkligen i min smak må jag säga :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka fina kläder! :)

Amanda

Älskar klänningar finns nästan inget bättre <3

Sarah

Ja gillar me att ha klänning :)

JoJo

vilka fina klänningar :)

sv; men exakt, känner att jag inte ska ha energitjuvar i mitt liv längre. är bättre att ha människor som får en att må bra och gör en glad istället :)
hur är allt med dig tjejen?
kram​​

Tuva Björnwall

Mycket fint!!

Jinx

Åh vad fina! Älskar klänningar men har nästan aldrig på mig en, måste nog köpa några fler!

Anna

Så fina! :)

Anita

Snygga klänningar :)

ullie

skulle vilja ha en ny klänning men vet inte vilken min vän hade köpt på bick bok så kanske ska kolla där bra med rea lite överallt
kram kram

Pink Unicorn Metalhead

Superfina!
ja det är verkligen fint i Stockholm :)

Ellen Gräntz

Älskar nummer tre i kollaget!