mytaste.se

Mor-dotter-dag

Min mamma blir inte så ofta med på bloggen längre, inte som när vi bodde tillsammans och speciellt som på den tiden när jag precis hade börjat blogga. Idag hade vi en mor-och-dotter-dag. Vi satt vid vattnet och pratade om livet och avslutade med lunch/middag på en pizzeria i Alvik som heter Al Caminetto. Jättefint ställe, pizzan var god och det var bra service. Det kändes som på gamla tider och den här dagen behövdes! Det var ändå 10 år sen jag började blogga. Jag och mamma har haft våra ner och uppgångar i livet och inte alltid haft bästa överenskommelsen men i grund och botten har vi samma fina relation som vi hade för 10 år sen. Jag vet inte vad du känner mamma? men jag hoppades det här inlägget överensstämde med vad du tycker också, kram.
 
Hoppas jag kan redigera bilder ikväll. Har inte haft tid eller ork, men nu så! Det som är fördelen med att vara ledig är att man får så mycket tid för sina intressen, iiih, vad roligt, hehehehe.
mor och dotter pizza
7 kommentarer
Carro

Men så mysigt! :)

Amanda CL

Vad mysigt med en mor och dotter dag :D
Pizzorna ser supergoda ut också :D

MALIN

Vilken mysig dag ni verkar ha haft! Kram

Netti Starby

Så mysigt med en mor och dotterdag och så himla fina ni är. Din mamma ser väldigt ung ut och jag trodde först att det var din syster! :-D <3 Kramis

Mikaela

Så härligt det ser ut :D

Amanda

Gud så mysig dag<3

Sarah

Så mysigt o va gott de ser ut :)