mytaste.se

På blogg esses första sida

Hoppsan så hamnade ett pm från blogg esses admin på mitt konto! Där stod det att mitt inlägg med Moa fått synas på första sidan och jag blev glad i hela kroppen. Så himla gulligt, detta hade jag inte förväntat mig alls!
Idag har jag varit och sagt hejdå på hunddagiset där jag fick arbetsträna. Det var två väldigt goa månader. Så jag bakade kladdkaka med kokos toscatäcke. Känns konstigt att vi kommer typ inte ses igen? men på måndag väntas redan en ny intervju på ett apotek. Ikväll har jag bara lust spela in musik för jag har satt upp utrustningen igen - ivrig!!!
på första sidan
9 kommentarer
Petra

vad roligt att du kom på första sidan grattis

ellenlundis

Åhhhh 😁😉

Amanda

Åh vad roligt! 😃

JoJo

så roligt! :D

sv; nej det gör jag inte. jag sa bye bye till relationer som inte gav mig längre och slutade att lägga ner energi på det. så jag mår så mycket bättre nu och har bara massa positiv energi istället för negativ. det känns så skönt! :D vad tråkigt att du också känner dig ofta ensam, det är inte alls någon rolig känsla <3

ullie

åh va kul va oxå på första sidan för ett tag sen vet inte om du såg det är så skoj o man känner sej lite speciell

J

Vad roligt!!

Carro

Vad roligt! :)

Natalia Richardson

Grattis jättekul,kram.

Ineta

Grattis grattis grattis!!!