mytaste.se

Lugg vs icke lugg

Tjenare! Kom inte så för länge sen tillbaka till min kompis lägenhet där jag bor tillfälligt. Var ikväll i kyrkan på ett möte och sen green house för alla unga där, jag hade bakat och tillsammans med en annan tjej fixade fikat. Jag tog dem här bilderna för någon dag sen. Vad tycker ni ser bäst ut, lugg, snelugg eller inte lugg? Känns otroligt löjligt att ta selfies när man är så vuxen men än så länge får jag nöja mig med att öva på att fota mig själv. I framtiden vill jag fota även andra människor. Om någon vill bli fotad eller fota, skriv det i kommentarerna eller min bloggmail [email protected]. Jag fotar gärna om det är andra bloggare eller personer jag känner. Skrev detta helt spontant.
Tänkte göra något inlägg snart om mitt favoritobjektiv, och den vill jag använda snart när jag är ute på fotopromenad. Kanske blir det en runda redan imorgon om vädret är lika fint.
lugg spegelselfies
27 kommentarer
ellenlundis

Oj! Du är fin i vilket som. 💕

MALIN

Vad fin du är :) Kram

A M

LUGG!! :O Så snygg!
sv: Ja mums!

Bella

Så fin i båda!

annelie

så fina foto på dig :D

Anita

Fina bilder :D

Netti Starby

Du passar i både och fina du! <3 Kramis

Felicia

Fin du är i lugg! Blev helt kär i ditt namn, jättefint!

Henrik Olsson

Jag tycker att du passar i båda :)

Eva

Hej, du är fin med lugg, det beror på om du vill se lite äldre ut eller om du vill ha lugg. Får en känsla (ta inte illa upp) att du ser lite äldre ut utan lugg. Men de är helt ok, man beslutar vilken mental ålder som man vill ha. Som barn ville jag alltid vara 40 år som jag är nu, ty jag blev mera mogen, förstod saker och ting bättre. lol Inte illa med rött hår, lol, det är skitsnyggt. Vad är grejen med att svarthåriga, vill ha rött och blonda vill vara mörka? :P lol Stor Kram /eva

Svar: Tack :) Ibland känner jag mig lite yngre och man blir ju mer som en tonåring då också med lugg. Ibland vill man se äldre ut, så det går anpassa håret. Haha, man vill ofta ha det man inte har och för att man tror ofta att andra ser bättre ut än en själv, därför vill man byta till blont om man själv är brunett och ser en annan person som passar bra i blont. Kram
Liene Svärd

ullie

Tänkte säga som de andra du har ju den turen att du passar lika bra i båda så vilket som blir du fin i .
Ha det lite som nu så kan du ha vilket som

Natalie Honkonen

Du passar jättebra i båda! Kramar fina du

Amanda CL

Lugg är jätte fint :) Och då kan du ju sätta upp den om du vill vara utan också ;)

älskar att fota :D men inte bli fotad :P

kram

Amanda Forsman

Så fin i båda! :)

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★

Lugg tycker jag det ser ut som du passar i :)

Heléna

Fina bilder på dig. Jag tycker du passar bäst utan lugg eller med sidolugg - man ser ditt fina ansikte bättre då :D

Linda

Själv blir jag galen på lugg, då den inte vill som jag.
Svar: Åh ja vi hade verkligen en toppenkväll fylld av lyx. Nu inväntar vi bilderna från fotografen, så det kommer mera;)

Gabriella

Fiiin i båda två!!

anniepiie

Jag tycker du passar bäst i lugg. :D Fint väder ute och en kamera i handen är inte helt fel. :) Kram

Photo by E M E R E L L A

Åh du är en sån där lyckligt lottad människa som passar i lugg :D

Natalia

Snyggt med både och :D

Natalia

Snyggt med både och :D

Natalia

Snyggt med både och :D

Mathilda

Vad bra kameran verkar :)

Carro

Du är fin i allt! :)

Sanna

Du passar verkligen i båda men himla snyggt med lugg!

Petra

själv är jag sugen på att skaffa lugg var längesen jag hade lugg