mytaste.se

Rise and shine - var kreativa

Godmorgon solstrålar! Jag vaknade runt 6 tiden idag för att det är så ljust ute och jag gillar det. Har precis avklarat min frukost som bestod av två mackor och kaffe, tyvärr inte sconsens på bilderna men jag tyckte bilderna skulle passa ändå eftersom det är frukost. Testade olika redigeringar och blev nog mest nöjd med den andra.

Gör det ni älskar, var effektiva och låt ingenting förhindra er. Ibland kan vi ge upp på våra drömmar och intressen bara för att vi tänker att det finns inte tillräckligt med tid, för att vi har redan ett jobb eller går i skolan, för att det kan vara riskabelt och för att vi blir trötta eller omotiverade men låt inte dessa saker stoppa er. Jag älskar att fota, göra videos, skriva, skapa musik. Ibland vill jag bara ge upp. Men det är också i det kreativa jag finner mig själv igen.
 
Så vad gör ni idag? Jag ska ringa runt till olika myndigheter, det praktiska måste också göra nån gång så att saker går framåt. Planerar även en promenad - måste hitta ett fotoställe snart.
miniscones morning
25 kommentarer
Anita

Men mums :D

Natalia

Så gott :D

Bella

Vad gott det där ser ut! Hoppas att du får en riktigt bra dag, kramis.

Veronica Pettersson

"Ibland vill jag bara ge upp. Men det är också i det kreativa jag finner mig själv igen." Det är så sant, jag har själv insett att jag andas kreativitet. Kreativitet är min passion i livet.

Sv: Just av personliga skäl har jag valt att inte längre köra ett samarbete med företaget, men jag fick välja att skriva om något kreativt som kunde kopplas till deras företag. Låter ju superspännande! En riktigt bra tanke som jag tycker att du borde förverkliga.

Jeanette

Vilket bra inlägg :)

J

Mums!!

Natalia

Så gott :D

Jag tänkte sätta mig och plugga lite :D

Ida

Men gud vad gott det där ser ut!

Tuva Björnwall

Gott :D

Kaisa

Det har du så rätt i! Kloka ord!

Carro

Älskar att vakna av ljuset :)

Helen

Mumsig och god frukost!

Gabriella

Åh så underbart med en promenad!!

Julia Svensson

Åh vad gott!!

elin

Sv: Åh så roligt , hoppas det går bra i fortsättningen för dig med jobbet :D

Amanda Forsman

Åh vad gott!

MALIN

Vad gott det ser ut :) Kram

Joline

Såå gott!!

Moa

Mums vad gott!

Henrik Olsson

Då vaknade du långt innan mig! Jag tog en välbehövlig sovmorgon idag! :P

SOFIA

Åh, gott :)

annelie

scones är verkligen gott :D

Suzanne

Det är kul att leka med bilder och jag håller med dig, den andra var finast men faktiskt hade alla sin charm :) Ha en bra dag!

Svar: Visst är det. Tack :)
Liene Svärd

Veronica Möller

Åh vad mumsigt! :) Kram! ♡

A W

Ser riktigt gott ut :D Synd att det inte var dem du åt, men man får ju drömma sig bort lite från vardagen ibland :** Ha en riktigt fin dag, kram<3