mytaste.se

Imorgon är en ny vecka

Här får ni en bild som smakprov från flygplanet. Jag minns ännu när jag flög med flygplan första gången och känslan när jag såg molnen. Jag blev som ett litet barn.
 
Idag har varit en lite jobbig dag för mig emotionellt men tacksam för att ha en vän i Finland som jag kan skypa med. I morgon kommer jag ringa till hunddagiset, eller borde jag bara ta och åka dit? Jag vet inte om dem redan vet att jag kommer inte bli anställd där. Min chef tog lång tid på sig att bestämma vad som är bäst för mig och gänget. Till slut beslutade hon sig att inte ge mig någon anställning där med tanken på min balans, syn och hörsel. Lite surt, för jag började trivas där mer och mer och lärde känna hundarna bättre, men jag kommer ta med mig all erfarenhet och lärdom som jag fick där. Ser fram emot en arbetsintervju på ett apotek nu istället 5 juni. Min nya kontaktperson på AF fixade det åt mig medan jag var på semester, och nu är det hennes tur att gå på semester. Så jag är glad för att ha så fantastiska kontaktpersoner. Det här har lyckats riktigt bra.
 
Älskar ni inte att sommarvärmen är här? Idag var jag ute på min första löprunda på länge, och guuu vad jag saknat det! Jag ska göra om det där. När jag var på hunddagiset orkade jag ju inte träna men nu kommer jag kunna börja igen. Känner att jag behöver komma i form igen, speciellt efter all god mat i Budapest.
flyga moln
3 kommentarer
ellenlundis

Jag gillar sommaren.. Men de finns en nackdel.. Jag blir lätt varm.. och svullen vid sommaren.. Vet inte varför. Har alltid varit så. :/ På vintern fryser jag jätte mycket om händerna o fötterna.. Vilket de är jobbigt. Blir lättare torrare då.. Men annars gillar jag de årstiderna. :)

Jennifer Queen

Vad kul med en intervju, lycka till :D

snie.blogg.se

lycka till med intervjun!