mytaste.se

Jag åker till Danmark och Budapest

I julas gav min bror hela familjen (mig, min syster och mamma) en resa i present. Sen fick vi välja vart vi skulle åka, någonstans där ingen av oss varit innan. Till slut blev det Budapest. Har redan nämnt det innan men ni kanske har glömt eftersom jag skrev så länge sen. Vi börjar med att åka till Danmark där min syster bor för tillfället med henne kille som jag har inte träffat än, och sen åker vi därifrån tillsammans till Budapest.
 
Det blir ju alltid lite stress precis innan man åker iväg någonstans. Glad nyhet är att jag hann fota en tjej Moa med hennes häst, hon har också en blogg. Det största fotoprojektet jag gjort hittills - det var superkul och hon blev nöjd med bilderna. Kommer visa när jag är på svensk mark igen tror jag det blir.
 
Det må stå tomt på bloggen men kreativiteten och äventyren tar inte slut för mig.
11 kommentarer
Tove

Kolla gärna in bloggen, precis startat upp den igen :D

ellenlundis

Ha en fin resa! :) Ta mycket fina bilder nu, så man får se sen! Kram!

Tove

Dragit igång en veckans blogg vore kul om du ville delta :D

annelie

kul me fotoprojekt

Tove

Super kul att du är med i veckans blogg :D
Lycka till! ​

Jennifer Queen

Vad kul att resa, älskar det :D

Anita

Åh, kul med resa! :D

Erika

Hoppas du får himla kul :)

Gabriella

Åh så roligt!!

Isabella

vad roligt :)

Tuva Björnwall

Åh vad härligt!!