mytaste.se

Lyckorus

Vilken dålig tajmning att skriva samtidigt som ESC pågår (känns som ingen kommer se det här ändå, förutom sen då, men jag bryr mig inte för jag är helt någon annan stans just nu). Idag var jag och min mamma ute och vi tog nya bilder - äääntligen! Var så skönt, och jag hittade blommande träd precis där jag bor. Är så lycklig över foto, musik och allt som Gud har för min framtid - jag kan känna det i luften.

Nu kommer jag använda dessa bilder till min nystartade fotosida på facebook. GÅ IN - Liene Svärd Fotografi. Precis som med allt krävs det ett beslut och disciplin. Jag har fått ett ord om att jag ska fota och jag måste agera på det. Ibland tror vi att vi måste växa mer, bli bättre osv. men tänkt om meningen var att vi ska växa in i det under processen? När ska vi annars utföra Guds verk? Visst, fråga Gud och bli ledd av Helig Ande, men inte bara stå still om inte nödvändigt.
modell photoshoot äppelträd
2 kommentarer
ellenlundis

Fina bilder på dej, vännen! :)

Pauline Hurtig

så härliga bilder!