mytaste.se

Photoshoot med Moa Sjödin & hennes häst

Innan jag åkte till Danmark och Budapest hade jag en lyckad photoshoot med Moa Sjödin och på hennes häst Philip. Så här får ni se några bilder! Jag försökte visa lite olika bilder i ett och samma inlägg den här gången. Planerar lägga upp på min fotosida också. Det var jättekul och första gången jag fick fota någon tillsammans med djur vilket har varit en dröm ett långt tag. Hon blev jättenöjd med bilderna vilket gjorde mig ännu mer glad.
photoshoot porträtt med djur
11 kommentarer
Gabriella

Såå fina bilder!!

Josäfin Andersson

Men åh så härliga bilder :D

Anita

Fina bilder :D

Emma Broberg

SÅÅ fina bilder! <3

Ida

Såå himla fina bilder!! :)

Ellen Gräntz

Åh men vilka fina bilder! Så härliga.
sv: Tack för dina ord!

Erika

Vilka superfina bilder :)

madabouttea.se

Så fina bilder!

j

Fina bilder!!

Guccimamma

vackra foton!

kramiz

corneliaeriksson.blogg.se

Vilka fina bilder det blev!