mytaste.se

Bloggpaus, fotograferingar och info

Hej alla underbara! Ni kanske har märkt att mitt bloggande har varit från och till därför är det bäst med en bloggpaus. Det finns lite olika projekt som jag håller på med just nu och jag kommer skriva om det ibland ifall någon vill hänga med. Om jag skriver en bok, vill jag att dem som vill läsa ska kunna läsa, och när jag har en fotografering vill jag lägga upp det så klart. Har fortfarande många vackra bilder som jag skulle kunna lägga upp. Men jag kommer ta det som det kommer. Ett oerhört tack till alla som har läst min blogg! Ni får så klart skrolla i min blogg och söka bland dem olika kategorierna här uppe ifall ni vill läsa om mitt liv, det är sånt som aldrig kommer bli gammalt. Tycker bloggandet har varit riktigt roligt men just nu är jag mer aktiv i andra sammanhang och jag finner min lycka annanstans.
 
Mitt instagram: @lienesvard
 
Om ni vill bli fotade av mig och bor i Stockholm/Uppsala, kontakta mig på [email protected]
Det här är ett jättebra tillfälle om ni vill att någon tar bilder till eran blogg. Varje fotografering är gratis i utbyte mot varandras länk på bloggen.
14 kommentarer
myrtillus.blogg.se

Hittade precis hit - ser ut som en jättefin blogg! Får återkomma efter pausen då :-)

Anita

Fina bilder, som alltid! <3

JoJo

åh synd att jag inte bodde närmare dig, då hade jag gärna blivit fotad av dig tjejen :)

sv; men vet inte om min ögonfärg har med att göra att jag är halvfinne. haha :P
ja, jag älskar själv att kolla på såna här videos. :)​

Photo by E M E R E L L A

Vilka roliga projekt :) Ibland behöver man en paus, jag kom just tillbaka från min :)

A M

Det behövs paus ibland för att hitta tillbaka motivationen osv!
Kram

Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag har tyvärr inte instagram, men hoppas att vi hörs ändå! :)

Kram

Linnea Kinis

hoppas du har det bra under bloggpausen :)

Kattis

Ibland behöver man en paus, hoppas det går bra med dina andra projekt under tiden!☺

ellenlundis

Oj oj.. Fullt upp alltså. :) Kram!

Anita

Lycka till :)

anniepiie

Spännande med nya projekt. Önskar dig all lycka till. Synd att jag inte bor närmare dig, då hade jag gärna blivit fotad, du kan verkligen det har man ju sett av de bilder du delat med dig av här i bloggen. :D kram

J

Fina bilder!

PhotoJelly

Lycka till :) Hade själv en bloggpaus och den var välbehövlig. Hoppas du snart kommer tillbaka :)

ullie

allti fina bilder ja så är det i bland fullt upp kom när du orkar kram